BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Click here for Myspace Layouts

Saturday 12 March 2011

sahabat saya

eloop n assalamualaikum...
nama sebenar saya Nur Afifah Bt Mohd Zaid, menetap di Pasir Mas Kelantan,dan berumur 18tahun..
Ini adalah first posting dari saya..xtau la macam mana nanti...hehe

Hari ini saya nak ceritakan tentang sahabat baik saya dan dia banyak membantu saya dalam apa jua masalah.
Nama dia ialah Mimi Amira..orangnya come dan bersahaja jex...macam kawan dia lah..hehehe
tahun ini dia akan menduduki peperiksaan SPM dan saya berdoa agar dia boleh result yang baik tahun hadapan..

Mimi banyak membantu saya dalam banyak hal dan dia juga megembalikan semangat kepada saya serta membuat saya kembali percaya pada seorang yang bernama sahabat..Perkara itu berlaku kerana saya mempunyai seorang kawan yang sanggup meggunakan sahabatnya sendiri untuk kepentingan hidupnya dan memudahkan urusannya bila didalam kesusahan.ee dia membuat saya menyampah sangat2..
nasib baik la ada mimi ni ah...terubat gak la luka dihati saya ni ah..thank you yar frendzz...

Mimi Amira muncul ketika saya tersungkur ke bumi dan dia banyak membantu saya untuk kembali keadaan saya yang asal..
Saya ingit lagi semasa dikem RMJM, masa ni saya tak rapat sangat gan dia dan kawan pun camtu2 jex la...tak tau pulak dia akan menjadi sahabat baik pada saya masa akan datang...kalau saya tahu masa tu saya akan menjaganya seperti nyawa saya sendiri dan sanggup mati demi dia..(chewah jiwang la plok)hehehe

Kami sangat rapat sehinggakan dimana ada dia mesti ada saya...kami memang susah nak dipisahkan.kami ni boleh diibarat adik beradik r dan boleh dikatakan sehati sejiwwa la..
semua benda yang kami fikir dan hendak semuanya sama..sebab itu la kami ni ngam semacam jex..maklumlah sekepala tu gak en...memang best la lau dapat kawan cmni...

Saya bersyukur sangat2 pada allah kerana menemukan saya dan mimi amira ni.
Rasa macam dunia ni saya yang punya jex lau bersama dengan dia.memang saya tak pernah jumpa kawan macam dia ni dan saya harap ia akan kekal hingga akhir hayat.

Setakat ini saja lah coretan y xseberapa dr sy...tangan pun dah rasa bahangnya nih...hehehe
lain kali saya cuba posting lagi jikalu ada kelapangan waktu...
bubye sume
Ajajafighting...

love u frend((mimi amira))

0 comments: